ANBOS lanceert consumentencampagne
woensdag 24 november 2021
Vandaag, op de Dag van de Schoonheidsspecialist, start ANBOS de campagne ‘Wat zie jij als je naar jezelf kijkt?’. Deze campagne heeft als doel Nederland te laten zien wat een schoonheidsspecialist kan betekenen voor je huid én je zelfvertrouwen.
De campagne bestaat uit een Hero-film waarin de klantenreis in beeld wordt gebracht. Vanaf het moment thuis tot aan het intakegesprek en de behandeling met als resultaat een stralende klant. De brancheorganisatie hoopt dat aangesloten leden met trots deze videoproductie zullen delen en daarmee hun deskundigheid willen uitdragen.
“Met deze Hero-film zetten wij dit prachtige vak in de spotlights. Het laat zien hoe deskundig en veelzijdig ANBOS schoonheidsspecialisten zijn. Met passie voor het vak bieden zij de betere huidverzorging. En dat willen we met deze campagne laten zien.” Aldus Mayke Blokland, manager verenigingszaken; “Na het zien van deze Hero-film krijg je gewoon écht zin om naar de schoonheidsspecialist te gaan.”
Aangesloten bij ANBOS
ANBOS schoonheidsspecialisten beschikken over een erkend vakdiploma Schoonheidsverzorging. Dat is belangrijk want de titel ‘schoonheidsspecialist’ is niet beschermd. Door te kiezen voor een ANBOS schoonheidsspecialist weet de consument dat zij in vertrouwde handen is.
ANBOS schoonheidsspecialisten kunnen zich specialiseren in bepaalde behandelingen. Deze specialisaties kunnen zij registreren bij ANBOS. Dankzij de aanvullende diploma’s en verplichte nascholingen houden zij hun kennis actueel. Veel gespecialiseerde behandelingen worden dan ook vergoed door zorgverzekeraars.
Vanaf 24 november te zien
De campagne “Wat zie jij als je naar jezelf kijkt?” wordt vanaf 24 november 2021 gedeeld op alle online kanalen.